maandag 22 december 2014

Nieuwe projecten in 2015

Hallo allemaal,

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog, omdat ik in de ban ben geraakt van creatieve groepen op FaceBook. In 2015 ga ik een aantal nieuwe projecten starten en daar wil ik toch ook weer graag over gaan bloggen.

Ik ga starten met LifeBook 2015. Een online workshop in de stijl Art Journaling & Mixed Media.

Ook ben ik lid geworden van de FB groep Dutch Filofaxers en daar krijgen we elke week een opdracht om de week erna in de Filofax met een bepaalt thema te versieren.


Week 52 heeft het thema Kerst en ik heb rode kersttape gebruikt, in het rood gestempeld en ik heb een project life kaartje met een gouden ster en een mooie tekst toegevoegd. Ik vond het erg leuk om te doen en volgens mij heb ik er een nieuwe verslaving bij :-).



Zomaar wat nieuwe projecten, die vaker langs gaan kopen op mijn blog.

Creatieve groetjes en allemaal hele fijne feestdagen, Claudia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia,

    welkom terug in blogland. Ik heb geen idee wat filofax is, maar het ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en leuk om te lezen, Claudia. En veel plezier met LB15!

    BeantwoordenVerwijderen