donderdag 2 oktober 2014

Alfabet snailmail

Hallo allemaal,

Sinds ik lid ben van wat groepen op FaceBook, ben ik erg stil op blogs. Eigenlijk heel jammer, want FB is toch vluchtiger. Ik ben dus van plan om het bloggen meer leven in te blazen en ik hoop dat jullie het leuk vinden en reacties achterlaten, dan is het ook leuker om te blijven doen :-).

Met Saskia doe ik al een tijdje een Alfabet SnailMail. De A van Appel maakte zij voor mij in een mooi boekje.





Daarna maakte ik voor haar de B van Bird.



Het is zo leuk en elke keer weer een verrassing wat er uit de envelop komt. De C van Circus die Saskia maakte vind ik ook helemaal geweldig.





En daarna was de D van Dame aan de beurt. Ik maakte ook een boekje voor Saskia.






Ik zie steeds meer alfabet snailmails voorbij komen. Erg leuk. Ik hoop dat ik jullie met deze blogpost wat heb kunnen inspireren en als jullie het leuk vinden, dan volgen er meer :-).

Creatieve groetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Claudia. Ben nu al benieuwd naar de rest van jullie alfabet snails.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je er weer bent in blogland.
    dit abc vind ik wel erg leuk om te zien. Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen