vrijdag 7 februari 2014

The Documented Life Project week 5

Hoi hoi,

Hier ben ik weer met week 5 van TDLP 2014. De opdracht was om een doodle-randje op je pagina te verwerken. Ik heb voor een simpel randje gekozen, omdat ik niet zo handig ben in het doodlen, maar misschien komt dat nog als ik het vaker ga oefenen.




Op de achterkant heb ik een foto gebruikt van de handen van Ardie en mij na een middag je knutselen. Heerlijk toch, kliederen met je handen. Ik had ze tussendoor al een keer gewassen, niet slim voor de foto maar ja. Ik wilde een kleurige vintagelook en dat is wel gelukt vind ik zelf.


Fijn weekend allemaal, groetjes, Claudia



3 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer leuk gedaan Claudia. Je bent al aardig aan het inlopen. Opdracht 7 stuur ik zo naar je toe, is weer een hele leuke.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog ik zag u blog via andere haaksters...zal wel meer bezoeken groetjes

    BeantwoordenVerwijderen