zondag 26 mei 2013

Jeugdherinneringen

Hoi allemaal, Afgelopen vrijdag ben ik bij Hinke geweest en zij heeft me wegwijs gemaakt in de wereld van verf, inkt, stempels en sjablonen. Ik vond het erg leuk en we hebben drie achtergronden/basis gemaakt voor elk vier kaartjes. Hier wil ik jullie de eerste vier laten zien. Het is gemaakt met sprayinkt, sjablonen en stempels en ik vind het heel vrolijk geworden. Momenteel ben ik erg druk met een Round Robin boekje over jeugdherinneringen en ik bedacht dat ik de kaartjes daar ook bij kan verwerken. Dit is de voorkant van mijn boekje. Love the life you live ... Live the life you love Woensdag word ik weer geopereerd, dus mocht het rustig zijn hier, dan weten jullie waarom. Hinke, bedankt voor de leuke avond en de uitleg! Groetjes, Claudia

5 opmerkingen:

  1. En volgens mij zijn dit meteen voorbeelden van mixed media? Ik vind het er in elk geval heel mooi uitzien en fijn dat je kaartjes meteen goed kunt gebruiken.
    Nog een hele fijne zondag!
    Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor heerlijke kleurtjes ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen