maandag 1 april 2013

Prachtige post!

Hoi allemaal, Bedankt voor al jullie lieve reacties en vooral ook de reacties op mijn oproepje. Vorige week ben ik zo enorm verwend, maar ik heb jullie nog niet laten zien wat ik kreeg. Ik ben helemaal weg van het werk en de gezichten die Melanie maakt (http://melanie-mijnknutsels.blogspot.nl/. Ik had al eens twee kaartjes gekregen met een prachtig gezicht en toen ik vertelde dat ik ze wilde inlijsten heeft Melanie voor mij een canvasje gemaakt om op te hangen. Ik vind het zó prachtig en het toeval wil dat de oranje kleur in het jurkje precies de kleur is van mijn behang op mijn slaapkamer. Melanie enorm bedankt! Ik hoorde een plof op de deurmat (haha, bij wijze van dan want ik heb een postvakje) en ik zag een grote volle vlop. Een snailmail van Kimmie (http://kimmienl.blogspot.nl/). Ze schreef op een prachtig kaartje met een dwerg dat ze het erg druk heeft en nog geen tijd had voor een brief, maar wel alvast een kaartje met wat scrapspullen wilde sturen. Tjee ik was helemaal perplex. Wat een prachtige spullen, helemaal mijn smaak. Daar kan ik weer lekker mee aan de slag. Bedankt Kimmie! Groetjes, Claudia

7 opmerkingen:

  1. wat een enorme leuke dingen heb je gekregen daar ga jij lekker van genieten ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je het canvasje mooi vindt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie verwennerij, geniet ervan
    en ook van het stralende zonnetje!
    Nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verwennerij allemaal!! Heel veel plezier ermee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk wat een verwennerij!! Kun je weer beginnen met knutselen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat een leuke post zeg!
    Maakt je dag weer goed he? xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen