vrijdag 5 april 2013

Kaarten met bloemen

Hoi allemaal, Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle prachtige lentehaak, knutsel, en vouwwerkjes die we al hebben ontvangen. Ik weet dat er nog meer onderweg is en daar zijn we erg blij mee! Heel erg bedankt. Mijn moeder is ook druk aan het haken geslagen. Ze kent alleen het patroontje van een bloem, maar die is dan ook prachtig. Ze haakte ook wat bloemen die ik zelf mocht houden en die heb ik verwerkt op deze vrolijke kaartjes. Als het buiten nog geen lente is, halen we de lente maar in huis! Groetjes, Claudia

8 opmerkingen:

  1. Een toffe kaart!
    Mijn pakje zal ik maandag op de bus doen,
    sorry voor het wachten.
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer prachtige kaart.
    zo zomers, ik snak er naar....

    fijn weekend
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie vrolijke kaartjes.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat een mooie kaartjes zeg!
    En wat leuk dat je mams aan het haken is... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn claudia dat je al zoveel binnen heb bedankt nog voor je pakketje maar dat had niet gehoeven hoor heb het graag gedaan grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf en heerlijke kleurtjes ook Claudia.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed nieuws volgens mijn vriend: als hij gelijk heeft, past het weerbeeld volgende week perfect bij deze mooie kaartjes, dus...nog even geduld!
    En een fijn weekend,
    Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke en vrolijke kaartjes zijn het geworden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen