zaterdag 30 maart 2013

Vrolijk Pasen !

Vrolijk pasen allemaal, Allereerst heel erg bedankt voor jullie leuke reacties op mijn oproepje. Hartverwarmend hoe jullie voor anderen klaar staan. Echt lief. Stuur jullie adres svp mee, dan kan ik een retourvlopje voor jullie maken! Wij hebben al eieren gezocht en gekleurd en van de week hebben we deze paaskipjes gemaakt. Ik vind ze zo schattig :-). Vanmiddag gaan we naar mijn zus en zwager en gaan lekker gourmetten. Ik wens jullie allemaal een vrolijk pasen! Groetjes, Claudia

9 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kipjes !!!
    Vrolijk Pasen voor jullie en eet smakelijk. Wij gaan vanavond ook gourmetten :-) x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou en je gezin ook Fijne Paasdagen!
    Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden die paas kippen!!
    Ook fijne paasdagen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kippies zijn gewoon te leuk!!!
    Fijne paasmiddag met je familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er helemaal te gek uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. smelt! wat zijn die lief!!! wauw... echt super cute , mooi gemaakt zeg xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke creaties! Ik wens je nog een fijne dag en vooral genieten hè, van het samenzijn met familie. Samenzijn moet je koesteren want sommige mensen zijn juist heel eenzaam op dagen als vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je was al volger bij mij....ik kon op de 1 of andere manier niet bij je komen :-( , via haakjuffie haar link nu wel
    ik kom jou ook lekker volgen

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen