zondag 3 maart 2013

Uiltjes

Hallo allemaal, Bedankt voor jullie leuke reacties en mooie kaartjes waarmee ik verwend word. Ik had op het blog van Jolanda meegedaan met een give-away en ik heb dit geweldige vilten uiltje gewonnen ... Het is prachtig gemaakt, heel erg netjes en mooi. Hij hangt hier te pronken hoor! Ik heb inmiddels zelf de mal ook, maar aangezien ik niet van het naaien ben, heb ik een paar uiltjes van stof gemaakt. Net wat minder, maar toch ook wel leuk vind ik. Knutselgroetjes, Claudia

5 opmerkingen:

  1. Leuk die uiltjes. En gefeliciteerd met het winnen van die give away.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd met het winnen van de give away!! Het is een heel gaaf uiltje!! Jouw uiltjes zien er anders ook super mooi uit, hoor!! Hoe gaat her verder met je?

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prima uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uiltjes!!Nog proficiat met het winnen van de give away!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen