zaterdag 16 maart 2013

Sterkte en liefs

Hoi allemaal, Allereerst een welkom aan mijn nieuwe volgers, gezellig dat jullie mijn blog de moeite waard vinden. En natuurlijk heel erg bedankt voor de lieve berichtjes naar aanleiding van mijn gezondheid en mijn geknutsel. Het zijn niet de leukste kaartjes om te maken, maar wel nodig. En het is dan extra leuk als er aandacht aan is besteed. Normaal houd ik van vol en druk, maar bij condoleancekaartjes houd ik het toch liever rustig. De vlinders en tekst heb ik met zwart embossingpoeder bewerkt, waardoor het wat glanst Ohw en alles iemand me kan helpen met mijn blog, dan hoor ik dat graag. De tekst en foto's zet hij allemaal achter elkaar, terwijl ik toch regels oversla bij het typen. Weet iemand hoe dat komt en hoe ik dat kan veranderen? Ik wens jullie een fijne zondag! Groetjes, Claudia

8 opmerkingen:

  1. Heel stijlvolle kaartjes zijn het geworden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie kaartjes. Ik denk dat die meer troost bieden dan de voorgedrukte varianten.

    Hoe bedoel je dat de tekst en foto's allemaal achter elkaar komen? Waar type jij je blogberichten? Als je dat gewoon via Blogger op je computer doet (en niet op een telefoon) dan zou je een foto kunnen selecteren en vervolgens centreren. (net zoals dat je dat met tekst zou doen)

    Mocht je er niet uit komen dan wil ik je best helpen hoor. Je kunt me altijd een mail sturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Claudia,
    Prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Om op jouw vraag terug te komen van de man en vrouwenfiguren.... dat zijn stencils van Dylusions (ranger)die leg je dan op je werk en beinkt het( of verf), daarna een lijntje eromheen en je hebt een silouette!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn mooie kaarten geworden.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf is je kaart weer mooi hoor de vlinders
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten echt heel stijlvol leuk met die vlinders

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaarten hoor
    knap dat je dit kan maken
    Zelf zou ik het niet kunnen.
    Je hebt een volgertje bij :)

    Groetjes sannie
    (http://sanniescreaties.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen