dinsdag 5 februari 2013

Ontvangen SnailMail

Hoi allemaal,

Wat ben ik vandaag weer verwend. In mijn brievenbus lag een leuk versierde envelop van Kris met het Round Robin Magazine wat ik had besteld. Erg leuk voor papierverslaafden zoals ik ;-).

Ook lag er een leuke envelop met de eerste SnailMail van Angelique. Een hele gezellige brief met allerlei leuke spulletjes erbij. Bedankt Angelique, ik ga je snel terug schrijven!

Ook lag een prachtige envelop, versierd met een sticker van een postbode (superleuk) van Thea. Ook weer een hele leuk brief vol met leuke zelfgemaakte hebbedingetjes. Ook Thea heel erg bedankt!
Wat ben ik verwend he. Het snailmailen is echt helemaal mijn ding. Ik kan er zoveel creativiteit in kwijt. Top!

Creatieve groetjes, Claudia

4 opmerkingen:

  1. mijn oog gaat meeteen naar het midden van het laatste pakje want ik zie daar een hertje !! bambi :-) TE schattig !

    leuke post :)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf weer hoor gaat lekker zo met je mailtjes.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post mocht je ontvangen! Ik had trouwens pas ook weer leuke post...van jou, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen