dinsdag 12 februari 2013

In tranen door verwennerij !

Hoi allemaal,

Ik moet even met jullie delen wat mij is overkomen! De postbode was aan de deur geweest en toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis lag er een pakket voor me klaar. Verrast pakte ik het uit. De doos zat vol vrolijk versierde enveloppen.
Eén voor één maakte ik de enveloppen open en ze zaten allemaal vol brieven, kaartjes, een boekje en allerlei lieve leuke en schattige cadeautjes. Ik vroeg me af waaraan ik dit had verdiend en vooral van wie het was.
Toen ik ging lezen begon ik het te begrijpen. Sinds een tijdje is Jannemieke mijn SnailMailMaatje en zij heeft met een groepje deze verrassing geregeld. De reden gaat te ver om hier te vermelden, maar ze vond dat ik een oppeppertje had verdiend. Ik zit midden in een tijd van ziekenhuisbezoeken en operaties en daarnaast nog het één en ander en zeker op zulke momenten is zulke geweldige post natuurlijk méér dan welkom.

Jannemieke en ook alle andere meiden die me zo hebben verwend ... ontzettend, ontzettend bedankt!
Ik was gewoon in tranen door dit lieve gebaar en ik ben nog steeds heel erg ontroerd. Wat een schatten!

Liefs en groetjes, Claudia

10 opmerkingen:

  1. Geweldig zo'n post. Geniet er maar van, je verdiend het.
    Liefs Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een leuke post.
    Geniet er maar lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lieve post. Kan me voorstellen dat je er wel ontroerd van was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat ontzettend gaaf zeg!
    Ik had zeker mijn steentje bijgedragen als ik ervan had geweten (trouwens geen verwijt voor de organisator natuurlijk!!).

    Wat lief zeg.
    Sterkte en Opknapse.
    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief Bianca .. maar jouw pakketjes zijn ook altijd meer dan welkom en ik ben helemaal blij met je armbandje!

      Groetjes, Claudia

      Verwijderen
  5. Wat een lieve post heb je gekregen. Geniet er maar van.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke verrassing! Kan me inderdaad ook goed voorstellen dat hier ontroerd door bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er allemaal heel erg LEUK uit.....behalve de reden waarvoor.
    Ik wens je Van ♥-e Beterschap toe.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh Claudia, dat wist ik niet. Maar we snailmailen ook pas sinds kort natuurlijk. Fijn dat je zulke leuke post hebt gekregen. Heel veel sterkte!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hartverwarmend zulke post, geniet ervan! De aanleiding is natuurlijk minder leuk, hopelijk mag het gauw weer de goede kant met je op gaan. Sterkte met het herstel!

    BeantwoordenVerwijderen