donderdag 27 december 2012

SnailMail van Bianca

Hoi allemaal,

Ik ben helemaal into het SnailMailen. Elkaar een zelfgeschreven en gepimpte brief sturen met wat leuke cadeautjes of zelfgemaakte dingetjes erbij. Het is zo leuk en verslavend. Voor de kerst stuurde ik Bianca een pakketje en nu kreeg ik vandaag een superleuk pakketje van haar terug. Ik ben aan het oefenen om leuk gekleurd papier te maken met distress-inkt en water, maar dat valt nog een beetje tegen. Veel oefenen dus.
Het papier van Bianca vind ik prachtig.

Groetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat de brief enthousiast is ontvangen :-)

    Het papier heb ik gekleurd met aangelengde ecoline. Ideale activiteit met een dochter van bijna 2.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super gaaf uit!
    Lijkt me leuk om aan mee te doen!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen