woensdag 7 november 2012

Tweeling

Hoi allemaal,

De leraar van mijn zoon heeft een tweeling gekregen, twee jongens. Hij vond het enorm spannend tegen de tijd dat zijn vrouw zou worden ingeleid en die spanning nam hij mee de klas in. Het ging dus dagenlang nergens anders over, hieperdepieper .. maar nu, hieperdepiep hoera .. ze zijn geboren.

Ik kocht twee truitjes en chocolaadjes in de vorm van jongetjes baby's, maakte er een pakketje van met deze kaart erbij. Mijn zoon heeft het vandaag vol trots mee naar school. Altijd leuk, baby-geluk.

Groetjes, Claudia

7 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Heel toevallig heb ik ook een zoon van 10 en zijn meester heeft vorige week ook een baby gekregen, een jongen. Ook hier konden de kinderen de spanning voelen en ging het dus nergens anders meer over. Dus je snapt dat ik jou verhaal heel herkenbaar over vond komen.

    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje, prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha geweldig verhaal zeg. Heel leuk kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een superleuk kaartje zeg voor een tweeling.Heb zelf een jongens tweeling dus ik kan het weten!
    Leuk dat je hem inzet voor onze challenge bij EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo,n tweeling kaartje erg mooi gemaakt .
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Claudia je zoon boft met zijn moesje!
    Erg leuk is je kaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes hennie, DT EHI.

    BeantwoordenVerwijderen