zondag 15 januari 2012

Just Magnolia


Hoi allemaal,

Ik heb dit weekend heerlijk kaarten gemaakt met een vriendin. Zij is nu ook helemaal verslaafd aan de copics en de (magnolia)stempeltjes. Jammer dat het zo duur is in aanschaf als je moet beginnen.

Met de sketch van week 139 van het blog van Just Magnolia (http://justmagnolia.blogspot.com/2012/01/week-139-sketch.html) heb ik dit kaartje gemaakt. En voor Stamp with fun. Ik vind de kleuren zelf helemaal geweldig, het oranje met geel en het stempeltje vind ik helemaal een schatje. Deze bloem blijft echt mijn grote favoriet en het hekje heb ik nieuw en dat wilde ik natuurlijk ook gebruiken. Wat vinden jullie?

Groetjes, Claudia

8 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart Claudia en inderdaad heerlijke kleuren!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker zonnig kaartje heb je weer gemaakt mooi ingekleurd ook.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi en fleurig kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem keigaaf en de kleuren zijn zo lekker fris.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Claudia,
    Wat leuk dat we gelinkt zijn !
    Ik heb ook even op jou blog rond gekeken en dat ziet er super uit!
    Dit kaartje is ook een plaatje !
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje claudia
    ps marie-jose is een scrap club begonnen http://scraphoekje.clubs.nl/ dus als je zin heb grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wunderschöne karte Claudia !! tolle farben !! danke fürs mitmachen bei swf.
    glg tina46

    BeantwoordenVerwijderen