vrijdag 28 oktober 2011

Theedoosje




Hoi hoi,

Afgelopen week was ik uitgenodigd voor een high-tea. Ik heb voor de gastvrouw dit theedoosje gepimpd en samen met lekkers ingepakt. Ze was er heel blij mee en het staat nu te pronken op haar dressoir. Altijd leuk als mensen oprecht blij zijn met iets waar je aandacht aan hebt besteedt vind ik. Voor de andere gasten heb ik chocoladeboontjes gekocht en daar een labeltje aangemaakt. Ook die vielen in de smaak ;-).

Groetjes en fijn weekend, Claudia

7 opmerkingen:

  1. Hallo Claudia,
    Jij hebt met je PRACHTIGE creaties wel heel veel mensen blij gemaakt......jeeeeetje, dat moet een hele klus geweest zijn. Het ziet er allemaal SUPER verzorgd uit.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel gezellig uit. Leuk om dat cadeau te doen, heel attent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige creaties heb je gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en kan me voorstellen dat ze daar erg blij mee waren

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat ze er blij mee was.
    Ik vind het perfect gedaaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ziet dit er fantastisch uit zeg!! enig, ik kan me voorstellen dat ze er mee in haar sas was! En bij Willy heb ik je swap creatie gezien!! Zet die die ook bij Mister Linky op ons blog? hij is SUUUUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig :) je hebt ze allemaal maar verwend met deze mooie cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen