dinsdag 15 maart 2011

Het is lente!

Hoi allemaal,

Op de club van kaartenmaken-met-Tiets heb ik meegedaan aan de lenteswap. Dit kaartje en pakketje heb ik van Dinie ontvangen. Een gezellig vrolijk lentekaartje.




En dit is het kaartje wat ik met het pakketje heb gemaakt. Ik denk dat het geen copics-papier was waarop is gestempeld. Het kleuren ging niet zo makkelijk, maar het is toch wel gelukt om een vrolijk lentekaartje te maken. Ik vond het erg leuk om mee te doen, want een pakketje ontvangen is altijd feest toch. En je werkt eens met andere materialen en kleuren dan je zelf meestal koopt.



Scrapgroetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. heerlijke en vrolijke kaartjes heb je gemaakt en ja best ook wel moeilijk om te scrappen met wat je krijg maar wel heel leuk om te doen.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Leuk swappakketje heb je daar gekregen en mooie kaart heb jij ermee gemaakt!
    Fijne dag!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen