zondag 23 januari 2011

DreamGirl


Hoi scrappers en scrapperinnekes,

Even wat carnavalstaal, want ik zie en hoor de carnavalsstemming al overal om me heen, terwijl het toch nog tot 5 maart duurt voordat het echt losbarst.
Voor de club *kaartenmaken met Tiets* heb ik dit kaartje gemaakt naar aanleiding van de sketch voor december/januari. Is het geen beautiful lady? Ik ben helemaal verliefd of het papier van Graphic 45, dus dat gaat vast nog vaker langskomen. Het is zo veelzijdig, echt dankbaar om te gebruiken voor kaartjes. De ticket is uit de collectie van Tim Holtz idea/ology. Met recht dus een DreamLady :-).

Scrapgroetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. hoi

    ook een prachtig kaartje!!

    ik vind het papier prachtig!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje Claudia gaaf papier ook en ja hier ook hoor de krant is steeds gevuld met carnaval ect.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen