dinsdag 23 november 2010

zieke-muis kaartje gekregen van Lean!


Hoi allemaal,

Vandaag kreeg ik dit geweldig mooie, leuke, lieve kaartje van mijn blogscrapdinnetje Lean. Ik vind alles wat zij maakt prachtig en er hangen al een aantal kaartjes van haar hier in de gang. Het was echt een hele leuke verrassing. Lean bedankt!

Inmiddels ben ik weer thuis uit het ziekenhuis. Het is allemaal goed gegaan en ik herstel best voorspoedig. Ik hoop maar dat het zo blijft gaan, dan ben ik blij!

Scrapgroetjes, Claudia

3 opmerkingen:

  1. tjonge wat een mooi kaartje,Lean kan er wat van zullen we maar zeggen...ze maakt echt super mooie dingen!!
    Fijn dat je herstel goed gaat!!Rustig aan he!!
    Bedankt voor je leuke berichten op mijn blog!!!
    Fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat lief van Lean,
    Maarre ik hoop dat het verder goed met je gaat.Ik heb het volgens mij gemist,sorry.
    Heel veel beterschap gewenst.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag gedaan hoor en beterschap nogmaals.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen