maandag 29 november 2010

Sneeuwpret



Hoi allemaal,

Wat is er nou leuker dan sneeuwfoto's scrappen, als de buitenwereld bedekt is onder een prachtige witte deken. Het hele land in rep en roer, de langste file ooit, wij kunnen niet wennen aan sneeuw in Nederland. In het buitenland wordt er gestrooid als er sneeuw wordt verwacht, hier zien de wegen gewoon wit. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het er prachtig uitzien. Ik had nog foto's liggen van vorig jaar en van een paar jaar terug en die heb ik samen gebruikt voor deze lay-out. Foto's van het tochtje naar school met de slee, in de schemer, dus de foto's zijn kwalitatief niet zo goed, maar zeg nou eerlijk .. het zijn toch prachtige herinneringen. Alleen nu ik er een foto van heb gemaakt, komen ze nog donkerder uit zie ik, in het echt zijn ze lichter. Het felle papier vind ik prachtig en het lijkt net alsof er een soort van sneeuwvlokken op staan. Ik vond nog prachtig lint op de kerstafdeling van de Bijenkorf en dat maakte het geheel compleet.

Scrapgroetjes, Claudia

5 opmerkingen:

  1. gaafe lootjes claudia zijn altijd weer leuke foto's in de sneeuw grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk hoor en zeker een mooie herinnering je weet maar nooit met sneeuw zo is het ieder jaar en dan moet je weer even wachten.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik snap dat je de sneeuw-scrap-kriebels kreeg, haha! Ik vind het wel heel leuk als ik zelf de deur niet uithoef, maar dat moet ik wél, dus eigenlijk vind ik het maar niks, haha. Ik ben vandaag wel met mijn klas (groep 3) even naar buiten gegaan. Ons lokaal zit tegenover een parkje dus heb de kinderen meegenomen naar dat parkje en daar wat foto's van / met ze gemaakt! Hoort er helemaal bij, toch?! Ik vind je LO heel erg leuk geworden! Straalt echt iets moois uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel. Het blijft toch bijzonder die sneeuw. Leuk Marlieke, sneeuwfoto's van je klas. We zullen ze nog wel voorbij zien komen, gescrapt op je blog?
    Als je er door moet is het inderdaad niet leuk nee, ik durf niet zo goed te rijden, maar dat mag ook nog niet ivm mijn operatie. Goede smoes ;-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Claudia,
    Ik weet eigenlijk niet of ik de foto's van "mijn" kinderen wel ergens anders op internet mag plaatsen. Na dit weekend ga ik ze in ieder geval wel op de website van de school plaatsen. (www.bernardus-best.nl --> groep 3b)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen