zondag 17 oktober 2010

Verjaardagscandy !!!


Hallo allemaal,

17 Oktober is het zover, dan ben ik jarig. Het lijkt me zo leuk om dan wat kaartjes van jullie te ontvangen. Voor het origineelste kaartje heb ik een prachtig cadeautje. De inhoud blijft nog even een verrassing. Wat moet je doen om kans te maken op deze verrassing:

1. Wordt lid van mijn blog, als je dat nog niet bent.
2. Zet een link naar deze verjaardagscandy op je blog in de sidebar.
3. Mail voor mijn adres en stuur een leuke kaart voor 17 oktober.

Ik hoop op veel kaartjes natuurlijk .. lijkt me zo gezellig aan de muur!

Groetjes, Claudia

7 opmerkingen:

  1. ohhh leuk een candy altijd mooi,heb hem in mijn sidebar gezet en je had zo wie zo van mij wel een kaart gekregen.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk Gea .. wellicht zijn er mensen op jouw blog die ook mee willen doen. Altijd leuk :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou claudia ik doe ook mee met je candy volger ben ik al...
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alvast gefeliciteerd claudia ik ben morgen jarig dus als je kans wil maken op mijn verjaardags candy kijk dan op mijn blog grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOH wow ga direkt een kaart voor je maken.Mail je ook even,goed.Het staat op mijn blog.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HMMM sorry maar hoe kom ik nu aan je adres.Zie geen mailadres van je staan,oeps.
    GR ANja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. claudiacosijns@hotmail.com

    Stom, heb er niet aan gedacht om dit erbij te vermelden. leuk dat je mee wilt doen Anja!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen