woensdag 25 augustus 2010

Twee kaartjes



Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje niets gepost, maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten. Met mijn buurvrouw ga ik mee naar de kaartenclub en daar kom ik in contact met een andere manier van kaartjes maken. Ook erg leuk en vooral leuk om samen te doen, we lachen wat af. Hier zijn er twee die ik heb gemaakt. Veel gebruik van mallen met de cuttlebug en ponsen. De vlinders heb ik uitgestanst met de cuttlebug, geƫmbost en het hoge deel met inkt bewerkt. De bloem is een mal voor de cuttlebug. Ik vind hem zo leuk dat ik hem zelf ook heb aangeschaft. De hoekjes zijn Marha Steward ponsen. Ik heb de rand en de hoek en daarmee kun je dus ook een kader maken. Erg leuk vind ik. Wat vinden jullie ervan?

Groetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. Mooi,het zijn hele mooie kaartjes!!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi geworden en de cuttlebug is een fijn stukje speelgoed hihihi.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen