vrijdag 2 juli 2010

Oranje boven


Hallo allemaal,

Het is weer de eerste van de maand geweest, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Scrappers Challenge Blog. Ik heb deze keer de sketch uitgekozen, dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden en mee gaan doen. De foto van mijn zoontje is met koninginnedag gemaakt, hij was helemaal trots op zijn oranje haren. Ik dacht, het is ook wel een actuele kleur zo rond het WK :-). Helaas is de titel *oranje boven* op de foto niet zo goed leesbaar.
Komop allemaal, ondanks de hitte lekker meedoen op SCB!

Groetjes, Claudia

3 opmerkingen:

  1. hihihi gaaf kapsel en je lo is weer super gworden.Top kleur ook goed uitgekozen.
    gr,lean....hoe zo heet???????????????????????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Belachelijk he .. het is hier binnen 31 graden en ik krijg het gewoon niet koeler. Ik word er niet blij van en ik doe dus niets. Maar ik heb het voorbeeld al gemaakt, dus ik hoef ook even niets :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Claudia,even antwoord op je vraag over het lijstje om de foto,(scrappers challenge blog)het is een lijstje van K&Company,het was oranje,ik heb het met glimmer mist groen gemaakt en toen met embossing poeder metallic groen,de foto op maat gemaakt en er zwart cardstock achter gedaan.Vrij simpel dus,en ik wilde graag groen.
    Leuk dat je mn LO mooi vind,ik vind jou LO ook heel mooi,ga je volgen.
    (je bent ook welkom op mijn blog!)
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen