dinsdag 1 juni 2010

Lay-out challenge #6


Hai dames en heer! Oke, ik maak er heren van, wie weet lezen meer heren mijn blog, erg leuk hoor!
Hier is hij dan, mijn uitwerking van de sketch van challenge #6 van Scrappers Challenge Blog. Doen jullie allemaal weer mee? Scrapheap is de vaste sponsor geworden. De winnaar van de challenge mag voor 15 euro besteden in de (web)winkel en zij nemen de eventuele verzendkosten voor hun rekening. Als dat geen mooie prijs is!

Ik vond het papier van MamaRazzi zo leuk en toepasselijk. Max moet altijd overal op de foto, overal lachen en leuk staan of zitten. Hij heeft er niet altijd zin in, maar hier had ik geluk. Hij klom boven op het nijlpaard en keek stralend in de camera. Mama's trots :-).

Succes allemaal, ik ben benieuwd naar jullie creaties!

Groetjes, Claudia

11 opmerkingen:

  1. super gave foto mag je best trots op zijn op je jongenman...gave lo weer.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel. De foto spiegelt een beetje zie ik nu, dat is jammer, maar ja. In het echie is ie gewoon scherp :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke LO. Ik heb dat papier ook net binnen en m'n handen jeuken om er wat mee te doen.
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor meis :D
    Hopen dat we weer veel inzendingen binnen krijgen :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooie Lo en wat een supermooie foto
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb even op je blog gekeken en vind dat je leuke creaties hebt. Je miniboekje is super en deze LO mag er ook gerust wezen. Leuk papier om mee te werken. Ik heb al 2 Lo's ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Claudia, we zijn al weer bezig met een nieuwe layout voor de challenge #6 binnenkort stuur ik hem weer in.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie Lo Claudia!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Peter, ik heb je lay-out inmiddels al gezien, hij is top!
    Komop dames en heren, een superleuke challenge op scrappers challenge blog. Doe allemaal gezellig mee en maak kans op een mooie cadeaubon van DeScrapheap!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen