zondag 2 mei 2010

Challenge #5 voor Scrappers Challenge Blog


Hoi Meiden,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge op Scrappers Challenge Blog. Een hele leuke sketch. Laat je inspireren door de voorbeelden op het blog en doe lekker mee. Ook de kaartchallenge staat er nog op, ook erg leuk om te maken. Dit is mijn voorbeeld voor de lay-out #5. Eindelijk eens eentje waar ik zelf met mijn zoontje opsta, want het is een beetje raar, een fotoboek zonder mama. Ik heb nu ook superleuk papier van de serie Mama-razzi gekocht, dus het kriebelt weer!

Groetjes, Claudia

4 opmerkingen:

  1. hihihi ja en mama maar foto´s nemen ..wie is nu die vrouw toch of waar????
    Ik vind je lo weer heel mooi en een heerlijke foto zo met zijn tweetjes.
    groetjes,Lean tot zaterdag hihihi maar er komt een sneak hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Claudia!
    Hier ook een Eindhovenaar!! hihi..
    Mooie lay out heb je gemaakt hoor xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd Lean ...

    Wat leuk Marley, dat je ook uit Eindhoven komt.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Lay-out!
    Het pakketje van de scrappers challenge is vandaag binnen gekomen, een superleuk pakketje! dank je wel!
    Groetjes, Dyonne

    BeantwoordenVerwijderen